miercuri, 26 august 2009

Ce a invatat Gigi Becali din exemplul lui Dinamo: "Pun sarma ghimpata in Ghencea. O sa rada toti de noi, dar n-am ce face"

Patronul echipei de fotbal Steaua, Gigi Becali, s-a aratat foarte ingrijorat de incidentele care au avut loc joi seara pe stadionul echipei Dinamo, cand suporterii au navalit pe pista de atletism si pe teren
si au fortat intreruperea meciului.
Solutia pe care a gasit-o Gigi Becali pentru ca Steaua sa nu aiba parte de asemenea experiente este insa ciudata: patronul Stelei vrea sa instaleze sisteme de sarma ghimpata in zona stadionului Ghencea unde se afla de obicei galeriei echipei.
"Eu m-am suparat cand am vazut ce se intampla in tara mea, nu neaparat la Dinamo. Traiesc intr-o tara in care niste derbedei huligani pot face ce vor. Ne-am facut de ras in toata Europa. Derbedeii astia ne strica toata munca
. Nu inteleg unde sunt organele de ordine si legile statului. Peste tot i-au bagat la puscarie si i-au linistit", a declarat vineri Gigi Becali.
"Eu nu am ce face. O sa pun sarma ghimpata in Ghencea, la meciurile din Europa. O sa rada toti de noi, dar nu avem de face. Trebuie ca acei suporteri care sunt cu scandalul sa mearga la sectie cand e meci in Ghencea. Sa poata sa plece din oras numai cu aprobarea politiei. Suporterii nu au nimic cu mine. Eu nu le-am jignit simbolurile. Derbedeii de la Dinamo le spun la huliganii mei 'Bai, voi il aveti comandant pe Becali!', iar astia ca se dea mari, ma contesta pe mine. E o ambitie intre galerii totul. Pe ei ii intereseaza sa se bata nu sa castige echipa", a adaugat Gigi Becali.

Niciun comentariu: