miercuri, 26 august 2009

Vasile Turcu: Există pericolul ca Dinamo să se desfiinţeze!

Acţionarul "câinilor" spune că dacă echipa va fi exclusă un an sau doi din cupele europene, investitorii se vor feri să o mai finanţeze.

Dinamo se află într-un moment de cumpănă, poate cel mai delicat din existenţa sa de peste 60 de ani. În funcţie de sancţiunea pe care o va primi din partea UEFA este pusă în pericol însăşi existenţa echipei de fotbal.

Vasile Turcu, rămas în acţionariatul clubului la rugăminţile lui Cristi Borcea, a tras un semnal de alarmă şi a declarat agenţiei NewsIn: "Există pericolul ca Dinamo să se desfiinţeze. Eu nu aş mai pune un ban
, pentru ce? Să joc
în Dinamoviada? Există pericolul desfiinţării, cât de drag ţi-ar fi un club, cine credeţi că aruncă banul pe fereastră? De aici încolo nu mai suport această situaţie, pentru ce să mai dau bani acum sau să fiu aproape de jucători? Pentru ce, pentru ce? Dacă ne suspendă pentru un an sau doi, s-a terminat totul. Nici nu vreau să mă gândesc la decizia care se va lua de către UEFA, ferească Dumnezeu! Dacă ne suspendă, la ce să mai joci, să te afli în treabă?".

În viziunea lui Turcu, Nicolae Badea este vinovat de situaţie, pentru că a trecut cu vedere comportamentul neadecvat al unora dintre suporterii: "Trăiesc clipe urâte, sufăr pentru club, mai ales pentru ce s-a întâmplat cu huliganii ăia care au intrat pe teren
. M-am certat cu toţi suporterii, am zis bă, hai să-i stârpim, alţii le luau apărarea... Întrebaţi-l pe Badea acum, că i-a scos de la puşcărie, acum să se ducă să răspundă! Trebuie să spunem adevărul în faţă. Era minutul 5 şi deja mă înjurau suporterii. I-a pus cineva de la Peluza a II-a să mă înjure. Badea să dea explicaţii, eu n-am nicio calitate
în acest sens".

În replică, preşedintele lui Dinamo a declarat agenţiei NewsIn: "Probabil că dezamăgirea rezultatului cu Slovan face ca fiecare să încerce să găsească o explicaţie. Tratez cu indiferenţă atacul lui Turcu, ce să fac, să dau explicaţii la afirmaţiile unora sau altora? Poate e dorinţa unora ca Dinamo să se desfiinţeze, dar nu e niciun pericol ca echipa să ajungă acolo".

Niciun comentariu: