miercuri, 26 august 2009

„Poli are 1% şanse cu Stuttgart”

Într-un interviu EVZ, Cosmin Contra declară că fosta sa echipă nu trebuie să cedeze psihic în returul cu nemţii din Liga Campionilor. După ce şi-a prelungit contractul cu Getafe pentru încă un an, Cosmin Contra s-a arătat bucuros că n-a ajuns în Liga I.

Fostul internaţional are de îndeplinit un obiectiv esenţial: să-şi salveze echipa de la retrogradare în noul sezon şi, în funcţie de rezultate, să tânjească la un loc în Liga Europa.

Într-un interviu acordat EVZ, „Guriţă” vorbeşte despre eşecul Timişoarei în faţa nemţilor de la VfB Stuttgart, dar şi despre şansele tricolorilor de a ajunge la Cupa Mondială de anul viitor din Africa de Sud. Fundaşul spaniolilor de la Getafe ştie ce va face după ce-şi va agăţa ghetele în cui: va fi director sportiv sau antrenor.

„Aş renunţa acum la fotbal, după cantonamente”
EVZ: Vei mai sta un sezon la Getafe. Cum te simţi?
Cosmin Contra: Sunt OK. Mi-am reînnoit contractul. Totuşi, joc în cel mai tare campionat din lume. Până acum, am evoluat în 14 meciuri amicale şi n-am motive să mă plâng.

Ce obiectiv aveţi pentru noul
campionat?
Ca de obicei, obiectivul nostru este evitarea retrogradării. Sperăm să nu fie ca anul trecut, când ne-am salvat chiar în ultima etapă. În funcţie de rezultate, ne propunem să atacăm şi o poziţie de cupă europeană.

Eşti mulţumit de acest acord?
Am avut câteva divergenţe cu oficialii clubului. Eu am vrut să semnez pe doi ani, ei mi-au oferit doar un an de contract. Mă gândesc să joc

cât mai bine şi să mai prind un contract cu Getafe.

Niciun comentariu: